Transport ja maksmine

Tellimuse vormistamine ja kauba eest tasumine.

Sinu ostukorv luuakse hetkest, mil Klient on klikkinud lingile “Lisa ostukorvi”.

Tellimuse vormistamiseks tuleb klikkida nuppu „Vormista ost“ ning seejärel pakub e-pood Sulle mitu võimalust: vormistada ost külalisena, registreerida ennast kliendiks (kui Sa seda veel teinud ei ole) või sisse logida. Järgmiseks täida etteantud blokid: "maksja andmed", "kohaletoimetamise andmed", "kohaletoimetamise viis", "makse info". Tellimus sooritatakse kui Tellimuse ülevaate lehel vajutada nupule „Esita tellimus“.

Tellimuse tasumisel saad kasutada makseviisina pangalinki tasudes 100% tellimuse summast koheselt peale ostu vormistamist. Sind suunatakse automaatselt valitud pangalingi kaudu maksma. Enne „Esita tellimus“ nupule vajutamist on veel võimalik tellimust muuta.

Esitatud tellimust, st kui Sulle on saadetud e-mailile tellimuse kinnitus koos tellimuse numbriga, Sa enam oma tellimust muuta ei saa. Muudatuste tegemiseks tuleb pöörduda klienditeenindusse telefoni teel  5040428 või e-posti teel soposh-eesti@soposh.eu

Juhul, kui pangalingiga makstes tekib tõrge või sinu pangakonto on mõnes pangas, mille pangalinki meil ei ole, leiad e-kirjaga tulnud tellimuse pealt ka meie pangakonto numbri, kuhu ülekanne teha. Või siis anna oma tellimissoovist meile teada soposh-eesti@soposh.eu ja me saadame Sulle arve ülekandega tasumiseks.

Ostu-müügileping (edaspidi Leping) loetakse sõlmituks, st tellimuse täitmist alustatakse, juhul kui oled tasunud 100% tellimuse kinnituse/ettemaksu arve järgi tasumisele kuuluvast summast AM Consulto OÜ arvelduskontole, kui pole kokkulepitud teisiti.

 

Kohaletoimetamine

E-post ostes on sul võimalus valida 2 erineva kohaletoimetamise viisi vahel. Lisaks pakume võimalust kaubale ise järele tulla!

Kaubad toome Sinuni üldjuhul kolme tööpäeva jooksul. Kuid mõnikord (sõltuvalt transpordiviisist ja ka kaubast) võib see aega võtta kuni 7 tööpäeva. Kui soovid kaubale ise järele tulla, võid seda teha järgmisel päeval pärast tellimuse esitamist/maksmist.

KENNELITELE on transport TASUTA alates 150€ tellimusest ning HULGIKLIENTIDELE alates 300€ tellimusest. Eraisikutel kaubale ise järgi tulles transporditasu ei ole.


Omniva pakiautomaadid

Post24 pakiautomaati saad tellida kaupu, mille max kaal on 30 kg ja mille mõõdud ei ületa 39 cm x 38 cm 64 cm. Kohe kui pakk on jõudnud sihtkoha pakiautomaati, edastatakse paki saaja mobiiltelefonile SMS sõnumiga teade. Siis jääb sul üle vaid minna pakiautomaadi juurde ja sisestada saadud uksekood ning uks avaneb.

Kontrollige ega pakk pole kannatada saanud, kontrollige paki sisu üle ja veenduge, et pakis olevad asjad on terved. Kui midagi on katki, esita oma pretensioon lähimas postkontoris või Eesti Posti klienditeeninduskeskuse telefonil 1661! Kui teie oma pretensiooni koheselt ei esitanud, siis ei ole ka meie kohustatud katkist toodet hüvitama või välja vahetama.


Tule kaubale ise järgi

Kaubale ise järgi tulles säästad transporditasu. Kaubale võid järgi tulla järgmisel tööpäeval pärast tellimuse esitamist/maksmist. Kokkuleppel, saab kauba kätte Õismäe või Järve piirkonnas.


Transport Eestist väljapoole

Kui soovid kaupu tellida Eestist väljapoole, siis palume meiega meili teel – soposh-eesti@soposh.eu  ühendust võtta ja siis lepime transpordiviisis, -hinnas ja maksetingimustes eraldi kokku.