Tingimused
Tellimuse tühistamine ja toodete tagastamine
· Kliendil on õigus kaup tagastada
14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
· Tagastatav kaup peab olema
kasutamata ja originaalpakendis. Taganemisõiguse kasutamiseks peab klient
tootepakendi avama ettevaatlikult ja seda kahjustamata. Tootega tutvumiseks
võib seda kasutada viisil, mis on vajalik asja olemuses, omadustes ja
toimimises veendumiseks. Selleks peab tarbija käsitlema ja kasutama asja üksnes
nii, nagu tal lubataks tavapäraselt teha seda poes.
· Taganemisavaldus peab olema saadetud
kirjalikult kodulehe vormi "Toote tagastus" kasutades tähtaja (so 14 päeva) jooksul.
Avaldusse tuleb märkida tellimuse number.
· Ettemaks tühistatud tellimuse (va
transpordikulu) eest tagastatakse Sinu pangakontole 14 päeva jooksul
(tavapäraselt teeme seda 3 tööpäeva jooksul) peale avalduse esitamist VipDog kodulehel, eeldusel, et kaup tagastatakse selle aja
piires.
· Kauba tagastamise kulu kannab
täies ulatuses Klient. VipDog kannab tagasisaatmise kulud juhul, kui kaup
on kahjustustega, mida polnud välisel vaatlusel võimalik tuvastada ning mis
pole tekkinud Kliendi poolt pakendi hoolimatul avamisel või kui kaup ei vasta
Kliendi tellimuses olevale tootele (st ekslikult saadeti vale toode).
· Juhul kui Klient kaotab toote
kohaletoimetamise pikema tähtaja tõttu huvi toote ostmise vastu, on Kliendil
õigus oma tellimus tühistada edastades kodulehel "Toote tagastus" vastavasisulise
avalduse. Kliendi poolt tasutud ettemaks tagastatakse 14. päeva jooksul peale
Kliendi poolt vastava avalduse esitamist.
· VipDog jätab endale õiguse
mitte tühistada Kliendi tellimust ning mitte vastu võtta tagastatud kaupa
juhul, kui ostetud tooted olid tellitud lähtuvalt kliendi erisoovist
st.tootjalt spetsiaalselt kliendi jaoks tellitud tooteid, mida ei esine VipDog internetipoe standardvalikus.
· VipDog jätab endale õiguse tühistada
Kliendi tellimus juhul, kui tellitud kaup on VipDog laos otsas ning Klient
ei ole nõus pakutava asendustootega või pikenenud tarneajaga.
· Tellimuse tagastamisel peab klient
tasuma pakendamise ja transpordikulu 5€, kui soovite kaupa vahetada, siis transpordikulu ei
lisandu.
Pretensiooni esitamise aeg ja kord
· Vastavalt Võlaõigus seadusele on
Kliendil õigus pretensioone esitada 2 aasta jooksul tootel ilmnenud
lepingutingimuste mittevastavuse eest alates kauba kättesaamisest, sellest kuue
esimese kuu jooksul tekkinud defekti puhul eeldatakse, et see oli olemas
ostmise momendil ning defekti iseloomu peab välja selgitama müüja.
· Toote defekti ilmnemisel, kohustub
Klient teavitama probleemist kodulehe vormile "Toote tagastus" ning
esitama järgmise informatsiooni:
- nimi ja kontaktandmed;
- toote puudus (defekti kirjeldus ja
fotod);
- tellimuse nr.
Vastav avaldus peab olema saadetud mitte
hiljem kui 2-kuu jooksul peale defekti avastamist. Nimetatud tähtaja mõjuva
põhjuseta järgimata jätmise korral kaotab Klient õiguse nõuda VipDog tasuta toote parandamist või toote vahetamist.
· Peale pretensiooni esitamist
kohtustub VipDog Kliendi kaebusele kirjaliku vastuse andma 15 päeva
jooksul.
· Kui defekt on tehnoloogilise
iseloomuga, siis võib Klient nõuda toote parandamist või asendamist, kui see on
võimalik ja sellega ei põhjustata VipDog võrreldes teiste
õiguskaitsevahendite kasutamisega ebamõistlikke kulusid või põhjendamatuid
ebamugavusi, arvestades muu hulgas asja väärtust, lepingutingimustele
mittevastavuse olulisust ning Kliendi võimalust saada lepingutingimustele
vastav asi oluliste ebamugavusteta mujalt.
· Puudusega toote asendamise korral
on VipDog õigus nõuda Kliendilt puudusega toote tagastamist. VipDog kannab toote asendamise kulud.
· Raha tagastamist on Kliendil
võimalik nõuda ainult sellisel juhul, kui toote asendamine ei ole võimalik või
ebaõnnestub või asendamisega tekitatakse Kliendile põhjendamatuid ebamugavusi.
· Kui tarbija ei ole nõus kaupleja
poolt pakutud lahendusega, võib ta esitada avalduse vaidluse lahendamiseks
vaidluste kohtuvälise lahendamise üksusele, kelleks on tarbijakaitseameti
juures tegutsev tarbijavaidluste komisjon (Rahukohtu tn 2 Tallinn 10130,
telefon 6201707, www.tarbijakaitseamet.ee , info@tarbijakaitseamet.ee ). Samal
veebilehel on leitavad ka üksuse menetlusreeglid.
· VipDog ei vastuta:
- Kliendi süül või hoolimatusel tekkinud
toote kahjustumise eest;
- defektide eest, mis on tekkinud toote
mittesihipärase kasutamise tagajärjel;
